Disclaimer

הכותב אינו יועץ השקעות. הכותב עשוי למכור ו/או לקנות ו/או להחזיק בניירות ערך ו/או הנכסים הפיננסיים הנזכרים בהודעותיו. אין לראות באמור בהודעותיו של הכותב הנ"ל משום הצעה ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא לרכישה ו/או מכירה ו/או החזקה של ניירות ערך ו/או נכס פיננסי המתוארים בהן או של ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים אחרים כלשהם. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד, וכל העושה שימוש בו, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד.

יום שבת, 24 במאי 2014

פיצפטריק על סיכון


ס.ט. פיצפטריק הוא המייסד והמנהל של קרן השקעות הערך Vulcan value partners שיוסדה ב-2007.
לפני שהקים את הקרן שלו פיצפטריק עבד ב-Southeastern Asset Management שהיא החברה המייעצת לקרן השקעות הערך "לונגליף" של מייסון הוקינס. על לונגליף ועל מייסון הוקינס אפשר למצוא מידע נוסף בדף הגורואים של שוקרן.

פיצפטריק מנהל ארבע קרנות כאשר כל אחת מתמקדת באסטרטגיה קצת שונה. הקרן יוסדה כמעט בזמן הכי גרוע כיוון שב-2008 השוק צלל כלפי מטה ויצר מצב לא נעים עבור מנהלי כספים. בכל זאת הקרן של פיצפטריק שרדה וכל ארבע האסטרטגיות הכו את השוק באופן די עקבי. המכתבים של פיצפטריק מעניינים וכתובים היטב ומפורסמים כאן.

בקטע הוידאו הבא פיצפטריק מספר על השקעות ערך ובייחוד על תפיסת הסיכון. פיצפטריק מדגים את השטות שבהתייחסות אל ביטא כאל מדד לסיכון באמצעות מקרים אמיתיים. מעניין מאוד. כדאי לשמוע.






*אם ברצונכם להגיב באנונימיות זה בסדר אבל בבקשה אל תשתמשו באפשרות "אנונימי" אלא בחרו באפשרות "שם/כתובת אתר" ובחרו לעצמכם כינוי.

תגובה 1:

  1. מעניין.

    לגבי התגובות: אם אני לא טועה, רק עכשיו נוספה האפשרות הזו. חוסר האפשרות להגיב בלי חשבון באמת הקשתה על התפתחות דיונים.

    השבמחק