Disclaimer

הכותב אינו יועץ השקעות. הכותב עשוי למכור ו/או לקנות ו/או להחזיק בניירות ערך ו/או הנכסים הפיננסיים הנזכרים בהודעותיו. אין לראות באמור בהודעותיו של הכותב הנ"ל משום הצעה ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא לרכישה ו/או מכירה ו/או החזקה של ניירות ערך ו/או נכס פיננסי המתוארים בהן או של ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים אחרים כלשהם. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד, וכל העושה שימוש בו, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד.

יום שבת, 6 במאי 2017

האסיפה השנתית של ברקשייר - בשידור חי

השנה האירוע הזה ממש התגנב אלי. כמעט ולא שמתי לב שזה כבר הגיע וגם כשראיתי שהיום זה היום קצת התקשיתי להאמין שכבר עברה שנה מאז האסיפה הקודמת. בשנה שעברה ברקשייר עשתה היסטוריה ובפעם הראשונה האסיפה השנתית של ברקשייר שודרה בשידור חי באינטרנט. יותר ממליון איש צפו בזמן אמת ויותר מ-11 מליון צפו בהקלטה לאחר מכן.

ממש לאחרונה באפט יצא בהצהרה שהוא מכר רבע מהאחזקה שלו ב-IBM שהוא בונה מאז 2011. ניכר מדבריו שהתחרות של IBM חזקה יותר משצפה. הרכישה של IBM ב-2011 עוררה דיון בשאלה האם באפט משנה גישה או שהוא מאבד את העקרונות המנחים שלו. עד לרכישה הזו היה נהוג להאמין במיתוס לפיו באפט נמנע לחלוטין, מתוך עקרון, מהשקעה בחברות הייטק. המיתוס לא מנותק לגמרי מהמציאות ובאפט אף תחזק אותו במידה מסוימת אך הוא אינו נכון. המכירה הציתה מחדש את הדיון ועוררה שוב את השאלה האם זה לא חכם יותר פשוט להמנע לחלוטין מחברות טכנולוגיה.


השידור החי יועבר באתר יאהו ויחל היום בשעה 17:00 שעון ישראל. במקביל לשידור החי, מבצע ולדהיים, יבצע ניסוי בבלוגינג בשידור חי.כאן תוכלו לקרוא הערות, להעיר הערות, לשאול שאלות והכל בזמן אמת (אם הניסוי יצליח).




את השידור החי של יאהו לא ניתן להטמיע אז הכנסו ללינק הישיר:
עד שהשידור החי יתחיל ניתן לצפות בעמוד של יאהו בחלקים מראיונות עם באפט וכל מיני סרטונים קצרים על ברקשייר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה