Disclaimer

הכותב אינו יועץ השקעות. הכותב עשוי למכור ו/או לקנות ו/או להחזיק בניירות ערך ו/או הנכסים הפיננסיים הנזכרים בהודעותיו. אין לראות באמור בהודעותיו של הכותב הנ"ל משום הצעה ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא לרכישה ו/או מכירה ו/או החזקה של ניירות ערך ו/או נכס פיננסי המתוארים בהן או של ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים אחרים כלשהם. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד, וכל העושה שימוש בו, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד.

יום שישי, 5 באוגוסט 2016

באפט במערכת הבחירות

באפט מעורב באופן פומבי במערכת בחירות הנוכחית בארה"ב. הרבה יותר פומבי מבכל מערכת בחירות קודמת. באפט תומך בהילרי קלינטון באופן נלהב. זה צפוי, באפט הוא דמוקרט. אביו של באפט היה רפובליקני. לא סתם רפובליקני אלא חבר קונגרס רפובליקני. היום היו קוראים לו ליברטריאני. באפט שגדל בבית רפובליקני האמין בערכים הרפובליקניים אך כשגדל נטה יותר לצד הדמוקרטי. באפט מעולם לא הסתיר את השיוך הפוליטי שלו אך הפעם נראה שהוא עושה מאמץ מיוחד לעזור לקמפיין.

2 תגובות:

  1. באפט רהוט וכובש כהרגלו.
    יש משהו בדמות של טראמפ שמעורר אנטגוניזם אצל הרבה אנשים, לרבות מנהיגים מהמפלגה הרפובליקנית
    בסקרים נראה כי לעת עתה הוא מתדרדר-
    http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1202925

    השבמחק
  2. למרות הפרסומים האחרונים, רבים לא מודעים עד כמה אובמה היה (ואולי עודנו) פרו פלסטיני. הרבה יותר מכל נשיא אחר שקדם לו וכנראה גם הרבה יותר מכל נשיא שיבוא אחריו. זה לא משנה אם זה הילרי או טראמפ, הנשיא הבא בהכרח יהיה הרבה יותר פרו ישראלי מאובמה. ובכל זאת עכשיו משנחשף הקשר בין הילרי לג'ורג' סורוס אי אפשר להמנע מהמחשבה שהילרי היא אולי האפשרות היותר טובה עבור ארה"ב אבל לא עבור ישראל.

    השבמחק