Disclaimer

הכותב אינו יועץ השקעות. הכותב עשוי למכור ו/או לקנות ו/או להחזיק בניירות ערך ו/או הנכסים הפיננסיים הנזכרים בהודעותיו. אין לראות באמור בהודעותיו של הכותב הנ"ל משום הצעה ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא לרכישה ו/או מכירה ו/או החזקה של ניירות ערך ו/או נכס פיננסי המתוארים בהן או של ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים אחרים כלשהם. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד, וכל העושה שימוש בו, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד.

יום שני, 3 בדצמבר 2018

אבי כץ - קופיקס

אבי כץ, הוא איש עסקים ישראלי שהפך לשם מוכר בימי מחאת המילקי. זוכרים שהיה פעם דבר כזה? תמונה שהראתה עד כמה המילקי זול בברלין לעומת הארץ הפכה לויראלית והציתה מחאה על יוקר המחיה. כתבות בטלוויזיה ובעיתונים סיפרו לנו שכולם כבר אורזים כדי להגר לברלין ורק אתה הצופה המסכן תישאר פה לבד. באותה תקופה, אבי כץ, הפך לשם מוכר כיוון שבדיוק אז הוא פתח את קופיקס, רשת בתי קפה שהתעתדה למכור קפה במחיר זול במיוחד, 5 ש"ח. 

לאחרונה, אבי כץ, התראיין לפודקאסט "עושים עסקים". פרק מעולה. כץ עבר עליות ומורדות בקריירה שלו והוא לא נרתע מלשתף את הסיפורים, שמות, מקומות, מספרים. ויש לו סיפורים לספר. כץ היה ממייסדי רשת כפר השעשועים, רשת חנויות כלי בית "ששת", קרן הגשמה ועוד.

קופיקס הונפקה בבורסה ב-2015 בעסקת מיזוג עם שלד בורסאי. בשיאה היא נסחרה אי שם בסביבות ה-1700 אג' למניה. הרשת נתקלה בקשיים וכיום היא נסחרת סביב ה-500 אג', הפסד של 70% לעומת השיא. מעניין לשמוע את כץ מסביר את הקשיים של קופיקס ומה הם עושים כדי לפתור אותם. עם יד על הלב, ההסברים שלו נשמעים מאוד משכנעים עבורי, אך יחד עם זאת כל TURN AROUND הוא בחזקת אבוד מראש עד שיוכח אחרת.
לינק לפרק:

תגובה 1:

  1. דיבר לא מעט שטויות, עילג לפרקים, ההתרפסות בפני רמי לוי מביכה...

    השבמחק