Disclaimer

הכותב אינו יועץ השקעות. הכותב עשוי למכור ו/או לקנות ו/או להחזיק בניירות ערך ו/או הנכסים הפיננסיים הנזכרים בהודעותיו. אין לראות באמור בהודעותיו של הכותב הנ"ל משום הצעה ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא לרכישה ו/או מכירה ו/או החזקה של ניירות ערך ו/או נכס פיננסי המתוארים בהן או של ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים אחרים כלשהם. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד, וכל העושה שימוש בו, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד.

יום חמישי, 13 בספטמבר 2018

מבצע ולדהיים בפייסבוק

מבצע ולדהיים מתרחב לפייסבוק. אני עדיין לא סגור לחלוטין על מה לשים בעמוד החדש. די בטוח שאני אעלה שם לינקים לפוסטים חדשים אבל מלבד זה כנראה שגם אתם וגם אני עוד נראה לאיזה כיוון זה יתפתח. כנסו לעמוד בלינק הזה תעשו לייק ונגלה ביחד.
*למען הסר ספק הבלוג בו אתם צופים כרגע ישאר הפלטפורמה הראשית של מבצע ולדהיים בעתיד הנראה לעין.

להלן בונוס חביב. צילום מסך של שיחת טוויטר שמאוד הצחיקה אותי. ג'ים אושונסי, היה סוג של חלוץ בתחום המחקר הכמותי ובקטסטינג של גישות השקעה אוטומטיות שונות. הספר שכתב "מה שעובד בוולסטריט" הוא קלאסיקה של השקעות ובקטסטינג. לא הייתי מגדיר אותו כמשקיע ערך. אני לא מודע לגישות שהוא מיישם בפועל כיום אבל הוא גם לא צריך חותמת אישור ממני. עד כמה שידוע לי הפירמה לניהול השקעות שאושונסי ייסד מצליחה יפה מאוד גם בלי חותמת האישור "משקיע ערך".

אתם מוזמנים להציע הצעות לתמונת הקאבר של העמוד. הקאץ' היחיד הוא שזו חייבת להיות תמונה לשימוש חופשי שלא תיצור עבורי בעיות של זכויות יוצרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה