Disclaimer

הכותב אינו יועץ השקעות. הכותב עשוי למכור ו/או לקנות ו/או להחזיק בניירות ערך ו/או הנכסים הפיננסיים הנזכרים בהודעותיו. אין לראות באמור בהודעותיו של הכותב הנ"ל משום הצעה ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא לרכישה ו/או מכירה ו/או החזקה של ניירות ערך ו/או נכס פיננסי המתוארים בהן או של ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים אחרים כלשהם. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד, וכל העושה שימוש בו, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד.

יום חמישי, 18 באוקטובר 2018

דניאל לואב מפיק סרטונים

משקיעים אקטיביסטים נוהגים להפעיל לחץ מסיבי על הדירקטוריון והנהלת החברה שבה הם משקיעים, על מנת לגרום לחברה לשנות אסטרטגיה או להחליף את ההנהלה. הקרבות הללו לרוב מתנהלים בחדרי ישיבות ובמסמכי עמדה תוקפניים ופומביים. דניאל לואב, המנהל את חברת ההשקעות Third Point, לקח את זה צעד קדימה. Third Point הפיקה סרטון מושקע המבקר את הנהלת חברת המזון Campbell's Soup וקורא לפיטורם של כל חברי הדירקטוריון.


Watch activist hedge funder Dan Loeb's four-minute critical video on Campbell's Soup from CNBC.




*כמו תמיד אם ברצונכם להגיב באנונימיות זה בסדר אבל בבקשה אל תשתמשו באפשרות "אנונימי" אלא בחרו באפשרות "שם/כתובת אתר" ובחרו לעצמכם כינוי.

3 תגובות:

  1. סרטון מושקע ממש. דמגוגי ומשכנע נורא.
    על פניו ומהנתונים שהוא מציג, מבלי לדעת בכלל מה המוצר, הוא צודק.
    התוצאות של 20 השנים האחרונות מדברות בעד עצמן.
    מצד שני, חברה שכזו בעשור האחרון כמעט והייתה אמורה להימחק עם מכירה של מוצר עיקרי ואייקוני כמו מרק בפחית שימורים. אנשים כבר בקושי אוכלים זבל שכזה... ולא יודע לגבי כמה רכישות גרועות של חברות אחרות הם ביצעו.

    אתה יודע מה הסיפור של החברה הזו?

    השבמחק
  2. זו חברה לא כ"כ מוכרת בארץ אבל היא מותג בארה"ב. המוצר האייקוני שלה הוא מרק בקופסת שימורים וגם אני התפלאתי שאנשים עדיין קונים את זה, אבל מלבד זאת היא מוכרת אבקות, תבלינים, רטבים, חטיפים, משקאות, עוגות ועוד. יש לה מחזור מכירות שנתי של 8 מליארד דולר.
    אכן נראה שיש בסרטון מידה של דמגוגיה. אחרי הכל זה נועד להיות יותר פרסומת עבור הרפורמה שלו מאשר מצע מפורט. מותגי מזון חזקים יכולים להיות עסק נהדר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אגב, הסרטון מציג לכמה שניות את ג'וסירו שקמפבל השקיעה בה כ-13 מליון דולר. וזה היה אחד המיזמים המצחיקים של העשור. הרעיון לשווק מכונה שמוציאה מיץ טבעי ובמקום כל הלכלוך וההתעסקות של לעשות שייק בבלנדר הלקוח קונה שקית מיוחדת המכילה עיסה והמכונה סוחטת את השקית. היו כל מיני פיצ'רים הייטקיסטים, כמו למשל שהמכונה מחוברת לוויפיי ובודקת את הברקוד של כל שקית כדי לוודא שלא עבר תאריך התפוגה. בסופו של דבר הצרכנים שמו לב שאפשר פשוט לסחוט את השקיות ביד ואין צורך במכונה שעולה מאות דולרים.
      ג'וסרו פשטה רגל בשנה שעברה.
      https://www.youtube.com/watch?v=X1oHp-VvhDE

      מחק